Obserwatorzy

O mnie

Agata, 21 lat. Kocham literaturę wszelaką, od klasyki po komiksy.

Czytelników było

Obsługiwane przez usługę Blogger.

piątek, 26 lipca 2013

Witam na moim nowiutkim blogu!
Od zawsze kochałam książki, podobno w podstawówce po przeczytaniu czytanki wracałam do schowanego pod ławką Kaczora Donalda, a na obozach narciarskich śmiano się, że jeśli mogłabym zabrać ze sobą książkę na wyciąg, to na pewno bym to zrobiła. Miłość do słowa pisanego ciągle rośnie, mimo że tempo czytania się u mnie zmienia zgodnie z fazami księżyca, czasem jestem w stanie przeczytać dwie książki w 24 godziny, a czasem przeczytanie 200 stron zajmuje mi trzy miesiące.
Na swoim blogu chcę zamieszczać recenzje przeczytanych książek, zapowiedzi nowości oraz informacje o ciekawych wydarzeniach związanych z książkami. Mam nadzieję, że słomiany zapał tym razem okaże się bardziej trwały i nie pozwolę sobie na porzucenie tego bloga.
Witam serdecznie raz jeszcze i jeśli ktoś ma ochotę podyskutować, polecić coś lub wysłać mi swoją recenzję, zapraszam!

0 komentarze:

Prześlij komentarz