Obserwatorzy

O mnie

Agata, 21 lat. Kocham literaturę wszelaką, od klasyki po komiksy.

Czytelników było

Obsługiwane przez usługę Blogger.

sobota, 27 lipca 2013

Jak się okazuje, książki można nie tylko czytać, ale również... jeść. Quirkbooks parę dni temu zaprezentowało swój fantastyczny pomysł na gorące dni - lody o smakach inspirowanych książkami. Oto kilka z nich:




W sieci pojawiła się także zabawna i urocza kampania promująca czytanie, ze świetnie pasującym hasłem "Dobra książka zawsze dotrzyma ci towarzystwa" autorstwa agencji Grey.

Categories:

5 komentarzy:

  1. O ile lody mnie nie przekonują (pewnie kosmiczne ceny, bo inspirowane książkami), tak zdjęcia z kampanii są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kampania świetna, zapada w pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, cieszę się, że kampania się podoba :) A co do lodów to szczerze mówiąc nie jestem pewna czy w ogóle istnieją, ale rozbawiły mnie nazwy i podpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW :D Coś świetnego :D Czy to jest dostępne w Polsce :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba niestety nie są dostępne w ogóle, taki pomysł na etykietki i smaki tylko :)

      Usuń